Στη Νεοελληνική Γλώσσα της Α Γυμνασίου ο μαθητής καλείται να διαχειριστεί κείμενα μεγαλύτερης έκτασης, τόσο σε επίπεδα ανάγνωσης, κατανόησης αλλά και παραγωγής λόγου. Θα γνωρίσει: διάφορα είδη προτάσεων, το ρόλο, τη δομή της παραγράφου, τα συστατικά της. Θα εξοικειωθεί με διάφορα είδη κειμένων μαθαίνοντας να συντάσσει περιλήψεις. Επίσης θα αντιληφθεί τη λειτουργία μηχανισμών της γλώσσας όπως η παραγωγή και η σύνθεση, αλλά και θα ανακεφαλαιώσει ήδη κεκτημένες γνώσεις αναφορικά με την κλίση ουσιαστικών και επιθέτων. Ακόμη, θα εμπλουτίσει τις βασικές γνώσεις, που έλαβε από το Δημοτικό, εμβαθύνοντας στις μορφές του ρήματος και στην αξιοποίηση τους στη σύνταξη εκτενέστερων πλέον κειμένων. Από την άλλη πλευρά, η διαρκής επαφή με κείμενα θα συμβάλλει στη διαμόρφωση ύφους γραφής των παιδιών και την καλλιέργεια αναλυτικής κριτικής σκέψης
Νεοελληνική Γλώσσα
- Περιγραφή
- Περιεχόμενο
- Κριτικές
- Διδασκαλία μέσω της σύγχρονης εξειδικευμένης πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
- Παρουσίαση και διαρκής τροφοδότηση του μαθητή με κείμενα μέσω της ιστοσελίδας, της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης αλλά και άλλων εφαρμογών (όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κτλ) όπως και διόρθωση αυτών.
- On–line ασκήσεις γραμματικής, συντακτικού λεξιλογικές και καθοδήγηση για ανάπτυξη παραγράφου.
- Χρήση του λευκοπίνακα για την παρουσίαση ασκήσεων διαδραστικά.
- On–line quiz γνώσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας και μηνιαία διαγωνίσματα.
- Υπόδειξη μεθοδολογίας: Διαβάσματος – Προσέγγισης – Επίλυσης θεμάτων.
Στόχος μας:
Οι μαθητές μας να είναι σε θέση να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις του σχολείου, των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων. Να κατανοούν κείμενα διαμορφώνοντας άποψη, και να παράγουν τα δικά τους. Να κατέχουν σε ικανοποιητικό βαθμό τη Γραμματική, το Συντακτικό και την Ετυμολογία. Τέλος, να καθίστανται πιο οξυδερκής στη σύλληψη ιδεών και τη χρήση λεξιλογίου.