Στα Μαθηματικά της Β’ Λυκείου Προσανατολισμού θα ασχοληθούμε με ενδιαφέρουσες και σημαντικές έννοιες, με τις οποίες ο μαθητής έχει έρθει σε μια πρώτη επαφή ήδη από τις προηγούμενες τάξεις. Στα πλαίσια των τριών κεφαλαίων της διδακτέας ύλης, οι έννοιες και μεθοδολογίες που θα κατακτήσει ο μαθητής, θα βρουν πρακτική εφαρμογή, τόσο στα Μαθηματικά της Γ’ Λυκείου ενόψει των Πανελληνίων, όσο και στα πλαίσια του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Φυσικής.
Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο θα επιχειρηθεί μια εισαγωγή στα διανύσματα. Τα διανύσματα δε συνιστούν άγνωστο γνωστικό πεδίο για το μαθητή, καθότι ήδη από τη Φυσική της Α΄ Λυκείου έχει κληθεί να τα χρησιμοποιήσει σε ασκήσεις. Συγκεκριμένα, θα ασχοληθούμε με βασικές πράξεις διανυσμάτων, όπως πρόσθεση και αφαίρεση μεταξύ αυτών, πολλαπλασιασμό αριθμού με διάνυσμα και συντεταγμένες. Καθώς επίσης, και πως οι τελευταίες αναπαριστώνται μέσω διανυσμάτων. Ακόμη, θα μας απασχολήσει και το εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται πολύ σημαντικά για τη Φυσική Γ’ Λυκείου, όπου οι περισσότερες ασκήσεις και τα θέματα Πανελληνίων απαιτούν γνώσεις διανυσμάτων.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα συναντήσουμε την ευθεία στο επίπεδο, έννοια ήδη κεκτημένη ως προς τα βασικά, μολαταύτα τώρα θα επιδοθούμε στη μελέτη της σε πιο γενικό πλαίσιο και μέσω της γενικής μορφής της εξίσωσής της. Θα ολοκληρώσουμε το κεφάλαιο με το εμβαδόν τριγώνου. Η ευθεία αποτελεί κεφαλαιώδους σημασίας γνώση για τα μαθηματικά των Πανελληνίων της Γ’ λυκείου, καθώς απαντάται σε πολλές κατηγορίες ασκήσεων, όπως στην εφαπτόμενη και τις παραγώγους.
Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τον κύκλο, την παραβολή και την έλλειψη μαζί με τις εξισώσεις τους. Ένα κεφάλαιο εξίσου σημαντικό ,τόσο γιατί συνιστά διευκόλυνση και για το μάθημα της γεωμετρίας με την άμεση σχέση που παρουσιάζουν , αλλά κυρίως γιατί οι μεθοδολογίες που θα αναπτύξουμε θα καταστούν όλες ωφέλιμες για το μαθητή στα πλαίσια των μαθηματικών των Πανελληνίων της Γ’ λυκείου και πιο συγκεκριμένα για την επίλυση ασκήσεων, που άπτονται της εύρεσης εμβαδών επίπεδων χωρίων – και όχι μόνο- που περιλαμβάνουν τα παραπάνω σχήματα. Πρόκειται για ένα κλασικό θέμα Πανελληνίων εξετάσεων, που συνήθως αποτελεί το τρίτο θέμα.
Μαθηματικά Ο.Π.
Εκπαιδευτικός
Κωνσταντίνος Λαμπριανίδης
- Περιγραφή
- Περιεχόμενο
- Συχνές ερωτήσεις
- Ανακοίνωση
- Κριτικές
- Διδασκαλία μέσω της σύγχρονης εξειδικευμένης πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
- Παρουσίαση και διαρκής τροφοδότηση του μαθητή με σημειώσεις και ασκήσεις μέσω της ιστοσελίδας, της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, αλλά και άλλων εφαρμογών (όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κτλ).
- Επίλυση και διόρθωση των παραπάνω ασκήσεων.
- On–line ασκήσεις και απαντήσεις σε ερωτήσεις κατανόησης επί των ασκήσεων.
- Ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου.
- Χρήση του λευκοπίνακα για την παρουσίαση ασκήσεων διαδραστικά.
- Οδηγίες επίλυσης ασκήσεων μέσω διαφανειών και με υλικό που αποστέλλεται.
- On–line quiz γνώσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας.
- Μηνιαία διαγωνίσματα.
- Προσομοιώσεις Πανελληνίων εξετάσεων.
- Οργάνωση του μαθητή, τόσο στο διάβασμά του, όσο και στο υλικό του.
- Υπόδειξη μεθοδολογίας: Διαβάσματος – Προσέγγισης – Επίλυσης θεμάτων.
Στόχος μας:
Οι μαθητές μας αποφοιτώντας από την τάξη της Β΄ Λυκείου να γνωρίζουν άριστα, τόσο σε επίπεδο θεωρίας ,όσο και μεθοδολογίας ασκήσεων τα τρία πρώτα κεφάλαια των Μαθηματικών Ο.Π Β΄ Λυκείου. Να είναι σε θέση να επιλύουν απρόσκοπτα και με ευχέρεια οποιαδήποτε άσκηση και διαγώνισμα ανεξαρτήτου προέλευσης και βαθμού δυσκολίας. Να κατανοήσουν, έχοντας πλήρη εποπτεία της συνολικής ύλης των Μαθηματικών Β΄ Λυκείου, στοχεύοντας να αντεπεξέλθουν στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Να έχουν εξοικειωθεί με τον τρόπο και τη μεθοδολογία επίλυσης ενός τρίωρου διαγωνίσματος προσομοίωσης, ανάλογης δυσκολίας με εκείνη των Πανελληνίων εξετάσεων.
Starting Course
After Intro
Διαβάστε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις
Μετάβαση στο <a href="https://egnosi.edu.gr/syxnes-erotiseis/" target="_blank">Συχνές Ερωτήσεις</a>
- Η διάρκεια της διδακτικής ώρας υπολογίζεται στα 50’.
Please, login to leave a review